Fittergy FAQ


Bestellen en levering

Je kunt een bestelling plaatsen door naar het product te gaan, het aantal te kiezen en vervolgens het artikel in je winkelwagen te plaatsen.

Je bestelling wordt via PostNL afgeleverd. Bestel je op werkdagen vóór 14:00 uur dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden. Per e-mail ontvang je de track en trace gegevens.

Alle bestellingen, zowel pakket als post, worden verstuurd door postNL.

De verzendkosten bedragen in Nederland €2,- (tenzij er een korting van toepassing is) tot 50 euro bestelwaarde. Bij een hoger bedrag worden er geen verzendkosten gerekend. Verzendkosten buiten Nederland worden vermeldt in de winkelwagen zodra het land is aangepast.

Het is mogelijk om je bestelling te laten bezorgen naar alle landen binnen Europa.

Je ontvangt je factuur via e-mail vanuit Fittergy.

Je kunt betalen via banktransfer/overboeking, creditcard, iDEAL. Betaal je via een banktransfer dan ontvang je van "noreply@mollie.com" een e-mail met een link naar een online betalingomgeving. Betaal via deze link. Na betaling leveren wij jouw bestelling uit. Heb je deze e-mail niet ontvangen, check dan je inbox met ongewenste berichten. Wellicht staat de betalingsemail daar. Voor meer informatie over de verschillende betaalmethoden neem je contact met ons op.

Je hebt het recht om onze producten ongeopend binnen 14 kalenderdagen na ontvangst te retourneren. Hierna kunnen wij geen producten meer retour aannemen. Stuur een e-mail naar info@fittergy.nl als je een product wilt retourneren.

Je ontvangt het bestelbedrag binnen 8 dagen op je rekening, na ontvangst van de producten.



Fittergy account

Je kunt je accountgegevens wijzigen nadat je bent ingelogd. Ga bovenaan de pagina naar Mijn account. Hier kun je jouw accountinformatie en adresgegevens wijzigen.



Pro Fittergy account

Via deze link maak je een pro fittergy account aan door het 'aanmelden voor PRO shop' aan te vinken bij het aanmeldingsformulier. Wanneer alle gegevens ingevuld worden ontvang je een bevestigingsmail.